20.5.13

Παπαρια και παπαρούνες


 Κάποτε αποκαλούσαν ό,τι ξέφευγε από το ραντάρ τους ''μετα-μοντέρνο'',
 τώρα το αποκαλούν ''παπαρολογίες'' --

Νομίζω ότι φταίει που δεν αντέχουν το τσιφτετέλι της σκέψης -- δεν μπορούν να σπάσουν λίγο τη μέση τους.

Θέλουν να ακουμπούν πάνω σε συμπαγή ντουβάρια. Νομίζουν ότι το απλό, το απέρριτο,  και το δωρικό δεν είναι ναρκισσιστικό. Μπερδεύουν την λιτότητα με το ''απροσποίητο'', το ''αντρικό'' και ''το ντὀμπρο''

Εμείς όμως δε σκάμε -- θα χτυπάμε το ντέφι μας -- θα κάνουμε πιρουέτες μέχρι να ψοφήσουμε! Αρνούμαι να δω αυτό που μου συμβαίνει σαν μια γαμημένη σκακιέρα -- δε μου πάει το εμπριμέ φορεματάκι.
Αν θέλεις ντύσου εσύ ασπρό-μαυρο πλακάκι.

Εμένα μου πάει καλύτερα το τάβλι -- ταιριάζει με τα χρώματα μου.
Τα μαθηματικά δεν είναι ένα κορσές -- είναι ζάρι -- δηλαδή ταρακούνημα.

[το λέω για να το πιστέψω και γω]
Προτιμώ να πάω από ίλλιγο,
παρά από πνιγμό
(στη μύξα της συλλογικής αυταρέσκειας)


1 σχόλιο: