30.3.13

ηλεκτρο-γραφικά φαγιούμ από την κόλαση: η μπαλάντα της φυλακής σε λούπα

 Όταν μια ψηφιακή σελίδα από trash news γίνεται το μανιφέστο μιας τέχνης ηλεκτρικής και μοντέρνας. Εγώ τη λέω: post-cinema art -- κάποιοι άλλοι πάλι το ονομάζουν:  expanded cinema.

 Βρήκα το παρακάτω κολάζ στην εξής διεύθυνση  http://is.gd/Y8syTQ 
(δυστυχώς δεν κατονομάζει την αρχική πηγή του)

 Δείτε πως ήταν και πως έγινε μετά από 5 χρόνια στην φυλακή! (pics)


Δείτε πως ήταν και πως έγινε μετά από 5 χρόνια στην φυλακή! (pics)
idiot_degradation_02idiot_degradation_03
idiot_degradation_04
idiot_degradation_05

Το παραπάνω είναι ένα φωτογραφικό κολάζ που θα το βρεις χυμένο σε διάφορα ελληνικά ειδησεογραφικά site. Δυστυχώς δεν κατονομάζουν την πηγή τους. Αγνοούμε δηλαδή το όνομα του auter. Όμως αυτή η φόρμα αφήγησης  έχει γίνει  μια σύμβαση του κίτρινου τύπου -- μια στοιχειωμένη μετεξέλιξη του φωτο-ρομάτζου.
Πρόκειται μια τακτική της avant-garde φωτογραφίας που τώρα διαχέεται στον σκανδαλοθηρικό αφρό του διαδικτύου -- περιλούζοντας με ποιητικότητα την ψηφιακή άνοια

Τα κοιτάζω σκέφτομαι: Tι να χέσει η Tate modern όταν ο trash τύπος μετατρέπει τα πρόσωπα των άλλων σε συμπυκνωμένα ημερολόγια δράσης.
Για να να φτιάξεις ένα action film σήμερα χρειάζεσαι τέσσερις φωτογραφίες. Να κοιτάν το θεατή σαν απολιθωμένα καρέ. 
Το φάντασμα του ζαν ζενέ κάνει κούνια-μπέλα μέσα σε αυτά τα φωτογραφικά lay out.

Πρόσεξε πως η αρχική φωτογραφία παραπέμπει στο πορτραίτο εκείνου του Ιρλανδού ποιητή που φιλοτέχνησε το Πορτραίτο του Ντόριαν Γκρέι.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου