28.12.13

η διεθνής πρωτοπορία της μετριότητας.

Τις προάλλες, ένα χιπστεράκι (γλυκούλι) γιαποειδές με πέρασε για απατεώνα! Δεν πίστευε με τίποτα ότι έχω διδακτορικό -- του  έκανα  λέει σαν σουβλατζής σε κεμπάπ -- και με παρακαλούσε να σταματήσω το δούλεμα.


Σκέφτηκα να του πω δίκιο έχεις-- κεμπάπ φτιάχνω -- αλλά πληρώνομαι μαύρα. Επίτηδες.  Για να έχω μετά την ευχαρίστηση να διεκδικώ επιδόματα που πληρώνεις εσύ από την τσέπη σου. Ναι καλέ μου φορολογούμενε --  queer πρίγκιπα των γραφείων --  άγριο νιάτο του dancefloor -- αγκάλιασε με --εγώ είμαι! Το αγαπημένο σου παράσιτο. 


[Νομίζω ότι αυτό που λέμε βλαχομπαρόκ νεοπλουτισμός ή ηγεμονικός κνιτισμός -- είναι μια διεθνής αρρώστια του μυαλού που χτυπάει εξίσου φιλελέ χιπστεράκια με εμπριμέ πουκάμισα -- όσο και ζάπλουτους νεο υορκέzους συγγραφείς μαθημένους να τακτοποιούν το κόσμο μέσα σε οικεία, ασφαλή και σαπισμένα σχήματα]



Αισθάνομαι καμιά φορά ότι σκοτεινά και μονόχνωτα μυαλά κυβερνούν τον κόσμο και τις σημασίες του...



                                                                           


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου